wyszukiwanie zaawansowane
» Zwroty i Reklamacje

Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Dołącz do przesyłki poprawnie wypełniony formularz zwrotu. [ FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA ]

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Towar w stanie nienaruszonym w opakowaniu producenta odpowiednio zabezpieczony należy zwrócić przesyłając go wraz z formularzem zwrotu oraz fakturą VAT na niżej podany adres:

TAKAM Tomasz Wojna
Górnicza 7 C 
26-220 Stąporków


Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru wraz z wymaganymi dokumentami.

REKLAMACJE
 

Przed odebraniem przesyłki proszę sprawdzić stan przesyłki pod względem uszkodzeń mechanicznych . Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Wypełnij oraz dołącz do przesyłki poprawnie wypełniony formularz zwrotu. [ FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA ]

Towar w stanie faktycznym w opakowaniu producenta odpowiednio zabezpieczony należy zwrócić przesyłając go wraz z formularzem reklamacji oraz fakturą VAT na niżej podany adres:

TAKAM Tomasz Wojna

Górnicza 7 C 
26-220 Stąporków
 


Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie,  w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego towaru, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy na podany rachunek bankowy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@takam.pl lub telefonicznie: Nasz Konsultant  udzieli Państwu  wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.